Spikmatta!

Hoppas att ni alla har en bra fredag! 
 
För ett tag sedan så fick jag en fråga om spikmatta.
Jag själv använder en spikmatta och ligger på den en liten stund varje kväll.
För mig är det toppen och det hjälper mig att sova bättre , känna mig piggare och efter många dagar med hård träning är det skönt för mina muskler med ökad cirkulation.
 
Följande ställen jag använder min spikmatta på : 
 
- Baksida lår 
 
- Framsida lår 
 
- Ryggen och nacke 
 
Är det så att det känns väldigt obehagligt att ha huden direkt mot spikmattan så kan du ha på dig en tunn morgonrock eller pyjamas.
Men bäst resultat får du med huden direkt mot spikmattan.
 
I början kommer det kännas konstigt och göra ont men sen blir det skönt med tiden du använder den.
 
 
Denna har jag , tycker att den är toppen och lätt att rulla ihop , så om jag vet att jag ska resa bort ett tag så tar jag med mig den.
 
Har du mer frågor eller undrar något så skriv till mig så berättar jag mer! 

Kommentera här: