Pt duo!

Godmorgon! 
Jag vill lyfta en sak som jag som pt kör på Nordic.
 
Jag har alltid haft möjlighet att träna varje person enskilt,  en ensam pt tid , där du har allt fokus och vi jobbar mot dina mål.
Dessa pt tider älskar jag verkligen , att se utvecklingen i varje person jag tränar är en stor ära i mitt jobb! 
 
Nu vill jag lyfta en sak till som jag också erbjuder , pt  duo! 
Detta innebär att du tillsammans med någon du känner har en pt tid med mig och jag tränar er båda samtidigt,  det skapar träningsglädje och ibland lite mer vilja! 
Så har du en kompis du vill utmana,  en förälder eller jobbarkompis?
Ta chansen,  det är jättekul! 
 
Två saker jag vill att ni tänker på: 
 
- Ha ett gemensamt mål med pt tiden.
 
 
- Jobba åt samma håll och tänk att ni ska fortsätta träna tillsammans även efter detta.
 
 
Vill du veta mer så kontakta mig på Nordic wellness Uddevalla!
 

Kommentera här: