En inspirerande person!

Godmorgon! 
 
Hoppas att ni alla har en bra start på denna vecka! 
 
Jag fick en fråga för ett tag sedan om jag har någon person som inspirerar mig.
Det har jag självklart och jag tycker denna person är grym!
 
Hon heter Frida och jobbar hos oss på Nordic men på klubbarna i Göteborg! 
Hon har utbildat mig i Cage klasserna och i rörelseträningen.
Hon är en tjej som bara har det som många pratar om.
 
Varför inspirerar hon mig : 
 
- Hon är en förebild inom träningen 
 
- Väldigt duktig instruktör som drar folk till sina klasser
 
- Hon är ödmjuk och lyssnar på alla 
 
- Hon är väldigt tydlig och en grym utbildare 
 
För mig är hon en inspiration och hon är en förebild för mig som instruktör.
 
 
 
Här är två bilder från min utbildning med henne! 
 
Min största dröm är att få bli lika grym som Frida och att få ha många deltagare jag kan få inspirera varje pass!👊 
 

Kommentera här: